سعید شیرینی: فاز اول کلان پروژه ماه لند در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد

سعید شیرینی به خبرنگار خبرآنلاین گفت: بخاطر کلان بودن پروژه ما تقریبا ٢ سال برای مطالعات و طراحی دقیق پروژه زیر نظر بهترین متخصصین و کارشناسان امر وقت گذاشتیم و طراحیهای پروژه بلحاظ پیچیده و خاص بودن بیشتر از حد نرمال زمانبر شد، شهرداری و شورای شهر محترم بندر ماهشهر همکاریهای بیش از حد انتظار را برای پروژه منحصر بفرد مذکور داشتند که جای قدردانی و تشکر ویژه دارد

علی رغم انجام کارها مطابق برنامه زمانبندی در شرایط کرونا کندی کار داشتیم و البته با برنامه ریزی در برنامه زمانبندی و اعتبار پروانه ساختمانی صادره جبران شده است.

مدیر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس ادامه داد: الان بعد از اتمام طراحی و تعیین پیمانکار توانمند شاغل در پروژه پروژه با سرعت خوبی شروع بکار کرده و ان‌شاءالله روزهای بعد هم سرعت آن زیادتر خواهد شد.

سعید شرینی در ادامه بیان کرد: طراحی ماه لند به گونه‌ای است که مکان آن در بندر ترانزیتی و مواصلاتی ماهشهر، به عنوان مرکزی با هدف رونق اقتصادی، افزایش معادلات تجاری و تعاملات شهری اهالی ماهشهر و گردشگران طراحی شده است، پروژه ماه لند حلقه ای از یک کلان‌پروژه زنجیره‌ای در کشور است و در گستره‌های تجاری، مسکونی، فرهنگی و ورزشی ٤٥٠٠٠ مترمربع زیربنا دارد و بهره‌برداری از پروژه ماه لند می‌تواند به نمایش‌گذاشتن الگویی شایسته برای تلفیق اصالت بومی و مدرن سازی باشد و به توسعه شهری نوین با حفظ اصالت بومی کمک کند.

وی در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این کلان پروژه در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد، و امیدواریم به یاری خدا، فاز اول ماه لند در پایان سال۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

"توضیحات پروژه سرمایه گذاری ماه لند بندر ماهشهر"

بندر ماهشهر در استان خوزستان، بزرگ‌ترین لنگرگاه جنوب غرب ایران و میزبان پروژه ماه لند است. این پروژه با همکاری شرکت تعاونی عمرانی پیشکسوتان و مشارکت شهرداری ماهشهر و با پشتوانه نام و اعتبار پیشکسوتان فوتبال و افراد صاحب‌نام حوزه‌های مختلف به اجرا درآمده است.

 

منبعخبر آنلاین

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید