روی متر متر و وجب وجب این خاک حساس هستیم

 

بامداد بیست‌وششم فرودین‌ماه مصادف با سیزدهم آوریل، اراضی اشغالی مورد هدف موشک‌ها و پهپادهای ایران قرار گرفت و برای نخستین بار، ایران به اسرائیل حمله نظامی کرد؛ موشک‌های ایرانی، گنبد آهنین را پشت سر گذاشت، به قلمرو رژیم صهیونیستی رسید، بر فراز پارلمان اسرائیل دیده شد و به مناطق جنوبی سرزمین اشغالی و دو پایگاه‌ مهم هوایی این رژیم اصابت کرد.

اصلی ترین دلیل شکل گیری عملیات وعده صادق علیه اسرائیل، تعرض نه به خاک ایران بلکه به کنسولگری ایران در دمشق بود. سفارت هر کشور به منزله خاک آن کشور است. به عبارت بهتر جمهوری اسلامی نشان داد که چگونه روی متر متر و وجب وجب این خاک حساس است تا جایی که تعرض به جایی که به منزله خاک کشور هم هست باعث می شود با صدها موشک و پهپاد سرزمین متعرض را شخم بزند.

این عملیات ، فرای بعد سیاسی، اجتماعی و نظامی خود برای هر ایرانی یک حس غرور آفرین خلق کرد.

در وعده صادق نشان دادیم که راه قدس از کربلا می گذرد.

حالا ما در عمل هم اثبات کردیم "دوران بزن و در رو" دیگر تمام شده و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب ، فرمودند، پشیمانتان خواهیم کرد و محقق شد؛ این یعنی وعده صادق....

‏⁧‫پشیمانشان کردیم‬⁩ و ایمان داریم که

‏إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم..

این قدرت انسجام و مدیریت چند جانبه جمهوری اسلامی است که صریحا اعلام می کند رژیم غاصب متجاوز را تنبیه خواهد کرد و فردای آن عملیات بزرگ،مردم کشورش در آرامش تمام بدون هیچگونه محدودیتی مشغول به فعالیت روزانه می شوند.

جا دارد در این موفقیت یادی کنیم از سرداری که که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.

مردی که اگر امروز موشک داریم ، صدقه سر زحمات او و تک تک یاران وفادارش است. جایتان سبز که باخون خود امضا کردید پای آن نامه که منشور وفاداری بود. ⁧‫

تعاونی پیشکسوتان کهن از همین تریبون به تک تک یگان های نیروهای مسلح کشور، علی الخصوص نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خسته نباشید می گوید و این موفقیت را تبریک و تهنیت عرض کرده و به تمام این شیر مردان خدا قوت می گوید.

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید