عملیات اجرایی احداث یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری تفریحی استان خوزستان در بندرماهشهر آغاز شد

شهردار بندرماهشهر گفت: پروژه احداث مجتمع بزرگ و مجلل تجاری تفریحی ورزشی پیشکسوتان پرسپولیس در بندر کهن ماهشهر آغاز شد.

مجاهد نظارات گفت:این مجتمع از طریق مشارکت شهرداری با بخش خصوصی، با اعتبار اولیه ۲۷۰میلیارد تومان و زیربنای ۴۷هزار و۸۰۰مترمربع احداث خواهد شد.

نظارات تصریح کرد:این پروژه دارای فضای فرهنگی مناسب، موزه، پردیس سینمایی منحصر به فرد، مجموعه رستوران، هایپر و بزرگترین فود کورت روف گاردن در استان خوزستان است .

وی ادامه داد: در بخشی از این مجتمع بازارچه خطی با معماری اصیل ایرانی خلیج فارس جهت عرضه متمرکز طلا ، جواهرات ، سنگ های قیمتی و فعالیت های مشابه طراحی شده است.

‌شهردار بندرماهشهر گفت: بخش ورزشی این مجتمع دارای استخر سرپوشیده به همراه سونا ، جکوزی ، اسپا ، آب درمانی و مجهزترین سالن بدنسازی میباشد.‌

شهردار بندرماهشهر گفت: به هنگام بهره برداری از تمامی قسمت های این مجتمع ، حدودا برای ۲هزار و ۷۰۰نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی گفت: در این مجتمع پارکینگ طبقاتی به مساحت ۷۲۰۰مترمربع ، فضای سبز و فضاسازی های بیرونی،آسانسور، پله های برقی، برترین سیستم های تهویه و هواساز استفاده خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر در خصوص تاخیر در اجرای این پروژه گفت:در قرارداد اولیه حدودا ۱۰ماه به سرمایه گذار فرصت داده شد تا طرح ها و نقشه های لازم را به شهرداری تحویل دهد؛اما شهرداری به دلیل گستردگی و حساسیتی که وجود داشت ، چندین بار طرح های ارائه شده را به دلیل اصلاح برخی ساختارها عودت داد، همین امر باعث شد شروع پروژه اندکی با تاخیر مواجه شود

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید