بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از ماه لند

 

حاج مهدی مسکنی ، مدیر جهادی و مردمی

 

روزها و سال هایی که در آن هستیم با روزها و سال های 8 سال دفاع مقدس تفاوت های زیادی دارد.آن روزها جهاد سازندگی در کشور ما مظهر شعار"ما می توانیم" بود. امروز اما هر پروژه ای که بنای تحقق پیشرفت ایران را داشته باشد باید از موانع بسیار و سد بزرگ دستگاه بورو کراسی عبور کند.ابتدای دهه هفتاد پس از هشت سال دفاع مقدس همزمان با زنگ باز سازی ، شرایط جامعه خبر از لزوم رفاه مردم نیز میداد و جهادی ها آستین همت بالا زدند و مشغول بازسازی ایران عزیز شدند. امروزه برای بار دوم پس از سالها دوباره فهمیده ایم که ساختن ایران نیازمند همان شیوه جهادی دوران جنگ است ، این شیوه مدیرانی جهادی و پای کار هم میخواهد که پر انرژی پروژه های در دست اقدام و نیمه تمام را به سرانجام برسانند. مقام معظم رهبری در این خصوص چنین می فرمایند : "وظیفه مان امروز کار جهادی مسئولان است ، این دیگر مربوط به خصوص سپاه نیست ، همه مسئولان کشور امروز موظفند کار جهادی کنند ، شبانه روزی کار کنند ، خستگی نشناسند."

حاج مهدی مسکنی ، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری هم یکی از همان مدیرانی است که خق و خوی جهادی را از دهه 60 با خود حفظ کرده و همواره پای کار بوده و هست ، حاج مهدی در دوره یک ماهه مدیر عاملی اش در صندوق بازنشستگی کشور ، مدیر پشت میز نبوده و در همین مدت کوتاه هم شبانه روز مشغول بر طرف کردن دغدغه های مردم بوده است. توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار ، همواره در دستور کار (این دکتر ارزشی) بوده است. این مدیر مردمی روز دوشنبه 11 دی ماه در شرکت لوله سازی اهواز حضور یافت و سپس در ادامه بازدیدی از پروژه مشترک شهرداری ماهشهر و شرکت تعاونی عمرانی پیشکسوتان کهن در حضور اعضای شورای اسلامی شهر ماهشهر داشت.

به راستی که کشور ما به این مدیران جهادی نیاز دارد تا در این روزها که برخی از مردم ایران عزیزمان در تنگنای اقتصادی هستند به سرعت مشکلاتشان برطرف شود و مردم به آینده دلگرمی بیشتری داشته باشند. مدیرانی که رنگ و بوی حاج قاسم سلیمانی را دارند و همواره از نهال انقلاب مراقب کرده اند تا این نهال امروز به شجره طیبه ای تبدیل شود و از گزند آسیب ها در امان بماند.

در یک بازدید موفق از پروژه ماه لند، مهدی مسکنی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور و معاون سابق تعاون کشور، با تأکید بر اهمیت سرمایه گزاری در مناطق محروم، اظهار نظراتی جالب انجام داد. اواعلام کرد: "برای ما سرمایه گزاری در تهران راحت ‌تر است، اما اعتقاد من این است که اگر بتوانیم در مناطق محروم سرمایه گزاری کنیم و یک سود جزئی را از این فعالیت کسب کنیم، ارزش آن از سود بالا در کلان شهرها بیشتر است."

مسکنی تأکید کرد: "سرمایه گزاری در مناطق محروم نه تنها به توسعه اقتصادی و اشتغال زایی کمک می‌کند بلکه به بهبود شرایط زندگی مردم این مناطق نیز کمک خواهد کرد." او همچنین افزود: "اگرچه سود جزئی ممکن است در این مناطق کمتر باشد، اما ارزش اجتماعی و انسانی آن بیشتر از هر چیز دیگری است."

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از تلاش‌های این صندوق برای تشویق سرمایه گذاری در مناطق محروم خبر داد و امیدواری ابراز کرد که با توجه به افزایش توجه به این مناطق، شاهد رونق اقتصادی و بهبود شرایط زندگی در آنها خواهیم بود.

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید