جلسه پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با شهردار ماهشهر

در یک جلسه موثر و مفصل، پیشکسوتان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با حضور شهردار ماهشهر به تبادل نظر و بررسی عملکرد تعاونی در پروژه ماه لند پرداختند. این جلسه به همت تعاونی عمرانی پیشکسوتان کهن و با همکاری شهرداری ماهشهر برگزار شد.

پروژه ماه لند یک پروژه چند منظوره به مساحت گسترده است که در آن عناصر تجاری، مسکونی، فرهنگی، و ورزشی با هم تداخل یافته و با همکاری تعاونی عمرانی پیشکسوتان کهن و نقش فعال شهرداری ماهشهر در حال احداث است. این پروژه با هدف ایجاد یک فضای چندکاره و پویا به منظور خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه در زمینه‌های مختلف زندگی آغاز شده است.

در جلسه مذکور، نقش هرچه بیشتر دوطرفه در انجام این پروژه مورد تاکید قرار گرفت و اهمیت تعامل و هماهنگی بین پیشکسوتان و مسئولان شهری به وضوح بیان شد. توافقات برخی از جزئیات اجرایی پروژه و افزایش سطح همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، ورزشی و تجاری در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با تاکید بر اهمیت این همکاری و تعهدات مشترک، انتظار می‌رود که پروژه ماه لند به عنوان یک نمونه برجسته از هماهنگی بین بخش‌های مختلف جامعه به بهبود کیفیت زندگی مردم و توسعه منطقه اساسی خود بپردازد.

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید